Objednávky jsou doručované za podmínek níže pouze v České republice.
V České republice je dodání zpoplatněno částkou 160 Kč. Toto poštovné se neplatí při jakékoliv objednávce zboží převyšující 800 Kč (bez poštovného).
Doručení uskutečňuje společnost GLS. Zásilky jsou doručovány obvykle v průměrné lhůtě 3-4 dní (v případě dostupného zboží skladem) po přípravě vaší zásilky předáni k expedici.
V případě nepřítomnosti bude zanecháno oznámení o uložení zásilky s uvedením údajů kde a kdy si lze zásilku vyzvednout.
Ve všech případech je nutné zkontrolovat stav zásilky a rovněž jejího obsahu. V případě nesrovnalostí musí být zásilka odmítnuta spolu s povinným zapsáním následujícího údaje na stvrzenku „odmítnuto z důvodu špatného stavu“ a rovněž data přijetí a podpisu. Současně s tím musí být telefonicky kontaktován zákaznický servis na čísle 731 010 111 (cena místního hovoru, od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00. V případě, že ke zjištění nesrovnalosti dojde až po doručení (ve lhůtě maximálně 3 dní od data obdržení zboží), musí být rovněž kontaktováno oddělení péče o zákazníky, které vám sdělí kroky, které je nutné podniknout.