V případě poruchy spotřebiče, na který se již nevztahuje záruka, může být proces opravy často složitý a nákladný. Aby vám Krups usnadnila tuto situaci, nabízí vám možnost nechat si opravit elektrospotřebič mimo záruku bez cenové nabídky a časové ztráty díky pevné ceně za jednorázovou opravu. Využijte výhod jednotného paušálu pro každou kategorii spotřebičů, jednoduchého postupu a prodloužení záruky o 6 měsíců. Jednoduchý a rychlý proces Prodloužení záruky o 6 měsíců na výrobek jako celek Bez dodatečných poplatků Jednotná paušální sazba pro každou kategorii spotřebičů Šetrné k životnímu prostředí: oprava místo likvidace Vyberu si svoji službu Objednám Poukaz na opravu a fakturu Dávám nefunkční Dostanu zpět svůj opravený spotřebič: Využívám prodloužení *podle mezinárodních záručních podmínek od data vyzvednutí vašeho opraveného spotřebiče. Využijte jednoduchý, rychlý a cenově dostupný postup. Během 15 let od zakoupení produktu, nezáleží na druhu opravy nebo na dílech potřebných k uvedení vašeho spotřebiče zpět do provozu. Chcete-li ověřit, zda se autorizovaný servis nachází v blízkosti vašeho bydliště nebo vašeho pracoviště, přihlaste se do seznamu autorizovaných servisů kliknutím na níže uvedenou stránku „Najít autorizovaný servis“. Později se můžete vrátit a vybrat si na této stránce. Kávovar Nescafé Pákové espresso Konvice Mlýnek na kávu Automatický kávovar Překapávače Elektrický nůž a otvírák Kuchyňský robot Ruční mixer Tyčový mixer Toustovač Kávovar Nescafé 999 CZK Pákové espresso 1299 CZK Konvice 699 CZK Mlýnek na kávu 859 CZK Automatický kávovar 3999 CZK Překapávače 659 CZK Elektrický nůž a otvírák 599 CZK Kuchyňský robot 999 CZK Ruční mixer 699 CZK Tyčový mixer 749 CZK Toustovač 599 CZK Nebo kontaktujte naši Zákaznickou linku Krups Každá jednorázová oprava za pevnou cenu představuje konkrétní objednávku pro jeden spotřebič. SIS prodává služby jednorázové pevné ceny opravy na stránkách obchodu s příslušenstvím uživatelům, kteří si přejí nechat opravit svůj nefunkční spotřebič autorizovaným servisem Groupe SEB po uplynutí zákonné záruky. Tyto náklady za jednorázovou pevnou cenu opravy jsou dány pevnou částkou bez ohledu na druh a rozsah závady; jsou vypočteny podle kategorie spotřebiče a zahrnují práci a díly potřebné pro opravu. Aby mohl být spotřebič prodávaný na tomto webu opraven za paušální částku, musí splňovat následující požadavky: Objednávka a platba jednorázové pevné ceny opravy musí splňovat podmínky popsané v článcích 1 a 3 těchto Všeobecných podmínek prodeje. Na základě objednávky obdrží uživatel poukaz na e-mailovou adresu. Jednorázová pevná cena opravy zahrnuje pouze opravu spotřebiče uvedenou na faktuře. Jakékoli poštovné za poslání nebo vyzvednutí spotřebiče nebo za nákup dílů, příslušenství nebo spotřebního materiálu - nevyžadované nebo neodůvodněné opravou výrobku - není zahrnuto v paušální částce. Paušální oprava nemůže nikdy nahradit další nákupy. Do služby jednorázové pevné ceny opravy nesmí být zahrnuta žádná chybějící součástka ani výměna spotřebního materiálu. Typ spotřebiče vybraný při nákupu služby jednorázové pevné ceny opravy se musí shodovat se spotřebičem dodaným autorizovanému servisu. V opačném případě se uživatel obrátí na zákaznický servis Rowenta za účelem vrácení peněz a zakoupí si novou službu jednorázové pevné ceny opravy odpovídající jeho spotřebiči. Spotřebič vyžadující opravu i poukaz na opravu by měly doručeny autorizovanému servisu ve lhůtě uvedené na poukazu. Autorizovaný servis odpovědný za opravu bude vybrán při nákupu služby a jeho údaje budou uvedeny na poukazu na opravu. Pokud není možné nechat spotřebič opravit tímto autorizovaným servisem, uživatel se obrátí na zákaznický servis na 731010111 (cena místního hovoru od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin) a požádá o změnu místa opravy. Pokud jsou splněny všechny výše uvedené podmínky a pokud autorizovaný servis pověřený Rowentou prohlásí, že spotřebič nelze opravit, bude uživateli vrácena celá částka zakoupeného poukazu na opravu. V tomto případě uživatel dostane svůj nefunkční spotřebič zpět od autorizovaného servisu. Po opravě se na spotřebič vztahuje záruka výrobce, jak je popsáno v části „Záruka“ na těchto stránkách, po dobu 6 měsíců od data vrácení spotřebiče. Za účelem uplatnění této záruky musí uživatel při vrácení svého spotřebiče předložit doklad o opravě vydaný autorizovaným servisem.Jednorázová pevná cena opravy
Co je to jednorázová oprava za pevnou cenu?
Jaké jsou výhody?
Jak si můžete objednat jednorázovou pevnou cenu za opravu?
jednorázové pevné ceny opravy a autorizovaný servis
a zaplatím online
obdržím e-mailem do 3 hodin
spotřebič do opravy
žádné další náklady
záruky o 6 měsíců*Chcete-li využít službu jednorázové pevné ceny opravy, musíte provést 2 kroky
Najít autorizovaný servis
Vyberte si službu jednorázové pevné ceny opravy podle vašeho spotřebiče
Dolce Gusto
Dolce GustoJe vyžadováno více podrobností
služby Časté
dotazy
731010111
(Cena za standardní sazbu)
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin
Spotřebič, který potřebuje opravu, musí být dodán autorizovanému servisu čistý, prázdný, kompletní a smontovaný.Prodej jednorázové pevné ceny opravy